Hoe kunnen we je helpen?


We begrijpen dat je wellicht vragen hebt over onze producten, hulp kunt gebruiken bij een bestelling of gewoon wat meer wilt weten over onze service. Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen en meer informatie over de belangrijkste onderwerpen.


Geen antwoord op je vraag? Of liever persoonlijk contact? Onze klantenservice staat voor je klaar!


Is de levertijd langer tijdens feestdagen?
November en december zijn extra drukke maanden. We zijn goed voorbereid en verwachten alles op tijd te kunnen versturen. Dit geldt ook voor onze vervoerder. Toch is het altijd een enorm drukke periode en is het verstandig om rekening te houden met een mogelijk langere levertijd.
Mag ik een bestelling later terugsturen?
Tijdens de drukke feestmaanden zijn we enorm blij dat jij je cadeau op tijd bestelt. Uiteraard snappen we dat het wat langer kan duren voordat duidelijk is of je het goede cadeau hebt besteld. Indien het niet naar wens is, kun je tot 14 januari je bestelling retour zenden.
Kan ik artikelen toevoegen aan een bestaande bestelling?
Het is helaas niet mogelijk om artikelen aan een bestelling toe te voegen die al is betaald. Het samenvoegen van verschillende bestellingen is helaas ook niet mogelijk. Iedere bestelling wordt afzonderlijk van elkaar voorbereid en verstuurd.
Kan ik een bestelling gratis terugsturen?
Bij iedere bestelling is een retourlabel toegevoegd waarmee je het pakketje kosteloos terug kunt sturen. Wel worden er per retourzending €1,95 aan retourverwerkingskosten gerekend. Deze kosten worden ingehouden op de terugbetaling van de bestelling.
Kan ik een artikel omruilen?
Helaas is het niet mogelijk om een artikel om te ruilen. Mocht je een andere maat of kleur wensen van een artikel, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Het bedrag van de geretourneerde artikelen zal worden teruggestort.
Heb ik mijn bestelling morgen in huis?
De levertijd kan per product verschillen. Artikelen met personalisatie of een releasedatum kunnen een langere levertijd hebben. Daarom communiceren we op de productpagina en in de winkelwagen de verwachtte levertijd die voor dat product van toepassing is.